Vi är övertygade om att moderat politik har möjlighet att klara framtida förväntningar på sjukvården.

måndag 10 januari 2011

Pressmeddelande

Politiker på praktik

Akutsjukvården får tillfällig en ny medarbetare. Det är den moderata landstingspolitiker Johan Widén som under torsdagen kommer att praktisera på akuten i Västerås.

- Det känns bra att komma ut och se hur arbetet fungerar på riktigt, förhoppningsvis lär jag mig något som jag kan använda i mitt politiska arbete säger Johan i en kommentar.

- Vi politiker fastnar lätt i sammanträdesrum bakom stängda dörrar, men för mig är det viktigt att få nya perspektiv och då är besök i verksamheten en bra källa för nya erfarenheter avslutar Johan Widén.


Det är på torsdag kl 13.00 Johan Widén besöker och praktiserar på akuten. För mer information kontakta Johan Widén på 073-5270262.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar